Bo życie ma wszystkie kolory tęczy :-)

„ Dopóki walczysz - Jesteś zwycięzcą.ˮ
Bo nie ważne czy wygraliśmy tą walkę, ważne, że się jej podjęliśmy! :)

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki oraz niektóre zdjęcia zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa (lub zostały umieszczone za zgodą innego autora.) Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Ponieważ jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dn. 4.02.1994r.
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz, stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i klikaj lubię to. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Joanna Aleksandra Katarzyna Jarosz

piątek, 10 marca 2017

„Wszyscy Jesteśmy Romantykami” - TOUR 2017… Koncert Romantycy Lekkich Obyczajów!

Witające kochani!

Dziś po raz pierwszy byłam w nowej miejscówce mojego ulubionego klubu w Ciechanowie na Koncercie zespołu „Romantycy Lekkich Obyczajów”. Dzięki konkursowi zespołu Romantycy Lekkich Obyczajów wygrałam dwie darmowe wejściówki właśnie na ten koncert, za co z całego serca Wam dziękuję chłopaki!
Co do samego konceptu to chłopaki dali jeszcze większego czadu niż w zeszłym roku.
Ta większa scena w połączeniu z nowymi efektami świetlnymi dawały jeszcze większą oraz jeszcze większy efekt niż ostatnim razem i dawało jeszcze większe uderzenie.
Reasumując zespół Romantycy Lekkich Obyczajów to niezły kop w zacne cztery litery. 
Lecz pamiętajcie, że żadna płyta nie odda Wam koncertowego klimatu. 
Trzeba pójść na ich koncert, aby poczuć tę moc!
Po koncercie były jak zawsze najpiękniejsze chwile dla każdego fana, czyli zdjęcia i autografy!
Chłopaki z całego serca dziękuję za wspaniały wczorajszy koncert i za chwilę spędzoną przy waszym boku! 

A co nowej miejscówki mojego ulubionego klubu to klub robi wrażenie, jest dużo więcej miejsca, większa scena oraz więcej miejsca dla ludzi do zabawy. Lokal jest pomalowany na moje ukochane wiśniowe barwy i użądlony z większym rozmazem. Nie licząc wysokich, ale na szczęście nie stromych schodów, które prowadzą od głównego wejścia oraz szatni na dół gdzie się mieści duży bar oraz sala ze sceną to nowa miejscówka „Fabryki Kultury Zgrzyt” wygląda po prostu super!

I to wszystko kochani, co przygotowałam dla Was na dziś do następnego razu -Trzymajcie się ciepło! 
Dobranoc! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz