Bo życie ma wszystkie kolory tęczy :-)

„ Dopóki walczysz - Jesteś zwycięzcą.ˮ
Bo nie ważne czy wygraliśmy tą walkę, ważne, że się jej podjęliśmy! :)

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki oraz niektóre zdjęcia zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa (lub zostały umieszczone za zgodą innego autora.) Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Ponieważ jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dn. 4.02.1994r.
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz, stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i klikaj lubię to. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Joanna Aleksandra Katarzyna Jarosz

piątek, 14 kwietnia 2017

Życzenia Wielkanocne 2017 roku!

Witajcie kochani!

Z okazji nachodzących już wielkim krokami Świąt Wielkanocnych życzę życzę Wam ja autorka tego Bloga Joanna Aleksandra Katarzyna Jarosz:



Wczoraj kury tak gdakały
nasze jajka oszalały
malowały się w paseczki
i w kółeczka i wstążeczki
Teraz wszystkie krzyczą – hurra, hurra!
Wesołego Alleluja 2017 roku kochani!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz