Bo życie ma wszystkie kolory tęczy :-) „Dopóki walczysz - Jesteś zwycięzcą.ˮ Bo nie ważne czy wygraliśmy tą walkę, ważne, że się jej podjęliśmy! :)

Cytaty z kongresu Życie Bez Ograniczeń!



Cytaty z kongresu Życie Bez Ograniczeń!

„Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie to zrobione.”
Nelson Mandela!


„Przeszłość jest tylko po to, żeby nas uczyć, a nie żeby nią żyć.”
Andrzej Cichocki!

„Niesamowity moment kiedy odkrywasz, że magia w przekraczaniu granic polega na ryzykowaniu wszystkiego dla marzenia, w które nie wierzy nikt oprócz Ciebie.”

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki oraz niektóre zdjęcia zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa (lub zostały umieszczone za zgodą innego autora.) Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Ponieważ jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dn. 4.02.1994r.
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz, stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i klikaj lubię to. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Joanna Aleksandra Katarzyna Jarosz

niedziela, 30 kwietnia 2017

Koncert z okazji 20-lecia zespołu Ich Troje! Teatr Palladium w Warszawie!

Witajcie kochani!

Dziś przychodzę do Was z filmikiem, w którym wypowiedziałam się na temat mojego Sobotniego wyjazdu na ostatni już koncert z okazji 20-lecia zespołu Ich Troje, który odbył się 29.04.2017 roku w Teatrze Palladium w Warszawie!

Wróciliśmy z Teatru Palladium w Warszawie o godzinie 1: 30 w nocy.
Za opiekę z całego serca dziękuję Ania Mossakowska oraz Oliwia Chylińska, za transport oraz fantastyczną atmosferę pod czas jazdy i niezwykłą cierpliwość z całego serca dziękujemy Panu Jarosław Pogorzelski, za organizację transportu z całego serca dziękuję Robert Łukasiewicz!
Bo bez Was kochani moi ten wspaniały wieczór w ogóle nie doszedłby do skutku! <3

Tak, wiem zazwyczaj moje wpisy z koncertów wyglądają troszeczkę inaczej, lecz w tym przypadku jeszcze targają mną emocję, a po drodze jeszcze gdzieś tam system w kompie mi padł, dlatego właśnie zdecydowałam się na formę mówioną.

Tak, więc z wielką przyjemnością zapraszam wszystkich Państwa do wysłuchania moich wrażeń z koncertu z okazji 20-lecia zespołu Ich Troje! Teatr Palladium w Warszawie! :)


I to by było wszystko, co przygotowałam dla Was na dziś - Trzymajcie się cieplutko i do następnego wpisu kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz