Bo życie ma wszystkie kolory tęczy :-)

„ Dopóki walczysz - Jesteś zwycięzcą.ˮ
Bo nie ważne czy wygraliśmy tą walkę, ważne, że się jej podjęliśmy! :)

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

UWAGA WAŻNA INFORMACJA!

Prawie wszystkie notki oraz niektóre zdjęcia zamieszczone na moim Blogu są mojego autorstwa (lub zostały umieszczone za zgodą innego autora.) Bardzo proszę o nie powielanie zamieszczonego tutaj materiału bez mojej zgody. Ponieważ jest to niezgodne z prawem!

Prawa autorskie zastrzeżone.
Ust. z dn. 4.02.1994r.
Dz. U. 1994, nr 24, poz.83
Sprostowanie: Dz. U. 1994, nr 43

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

DAJ MI ZNAK, ŻE ZE MNĄ JESTEŚ!

Każdy Twój komentarz, stanowi dla mnie ogromne znaczenie i zachętę do dalszej działalności. Komentuj, dodawaj swoją osobę do rubryki są ze mną... i klikaj lubię to. W ten sposób pomożesz mi dotrzeć do większej liczby osób...

Bardzo serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

Joanna Aleksandra Katarzyna Jarosz

sobota, 5 sierpnia 2017

Zaślubiny moich przyjaciół Aleksandry i Łukasza!

Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma. Miłość nigdy nie ustaje.

Fragment pierwszego listu do Koryntian - Hymn o miłości!

Witajcie kochani!

Wczoraj w Parafii św. Franciszka z Asyżu w Ciechanowie o godzinie 17:00 odbyły się zaślubiny moich przyjaciół Aleksandry i Łukasza!
Kochani jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego na Nowej Życia!
Jestem mega szczeliwa, że było mi dane być w tym przepięknym dniu razem z Wami!
To był dla mnie zaszczyt - Zawsze w takich chwilach dziękuję Najwyższemu za takich ludzi jak Wy! <3
Było przepiękne i ksiądz prowadzący Ceremonię był fantastyczny! :D
A za pomoc w moich przygotowaniach do wczorajszej Ceremonii z całego serca dziękuję Julce oraz Ani Mossakowskiej! <3



































Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam,
Za to, że jesteś przy mnie bym nigdy nie czuł się sam,
Każdego dnia, nadajesz memu życiu nowy sens,
Z Tobą mogę iść po jego kres.

Fragment piosenki Mesajah - Każdego dnia

I to by było wszystko,
co przygotowałam dla Was na dziś - Trzymajcie się cieplutko i do następnego wpisu kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz